Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους Posted on September 1, 2023September 1, 2023 by Dolphins Admin Report a question What’s wrong with this question?You cannot submit an empty report. Please add some details. 0% Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους 1 / 20Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει: Να τηρεί οπτική επιτήρηση του θαλάσσιου χώρου που πλέει. Να τηρεί οπτική και ακουστική του περιβάλλοντος χώρου για να είναι σε θέση σε περίπτωση απειλούμενου κινδύνου να εκτιμήσει πλήρως την κατάσταση και τον κίνδυνο σύγκρουσης. Να τηρεί μόνο ακουστική επιτήρηση της θαλάσσιας περιοχής που κινείται. 2 / 20Φανός κορώνης είναι: Λευκό φανάρι στη πρύμνη του πλοίου και φωτίζει τόξο ορίζοντα 135° μοιρών τοποθετούμενα. κατά τέτοιο τρόπο ώστε να φωτίζει 67,5° μοίρες δεξιά και αριστερά της πρύμνης. Λευκός περίβλεπτος φανός στη πρύμνη του πλοίου. Λευκός φανός 135° μοιρών τοποθετούμενος κατά τέτοιο τρόπο ώστε να φωτίζει 67,5° μοίρες στον ιστό του πλοίου. 3 / 20Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα: Τους πλευρικούς φανούς. Ένα λευκό περίβλεπτο φανό και αν είναι πρακτικά δυνατόν και τους πλευρικούς. Έναν εφίστιο φανό και τους πλευρικούς. 4 / 20Σε κάθε περίπτωση το πλοίο που υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ. να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει: Να χειρίζει έγκαιρα και ουσιαστικά, ώστε να τηρείται μακριά από αυτό. Να χειρίζει αργά αργά και τηρείται κοντά σε αυτό. Να αναμένει τις προθέσεις του άλλου. 5 / 20Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως: Η περιοχή χαρακτηρίζεται ως επικίνδυνη. Η περιοχή χαρακτηρίζεται ως ακίνδυνη. Η περιοχή έχει ρεύματα. 6 / 20Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως: Απαραίτητη για να αλλάξουμε πορεία πλεύσης. Απαραίτητη για να δείξουμε τις γνώσεις μας σε τυχόν επιβαίνοντες στο σκάφος μας. Απαραίτητη ώστε να ματαιώνεται το ταξίδι αν επικρατούν ή επικρατήσουν δυσμενείς καιρικές συνθήκες. 7 / 20Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει: Στις θάλασσες, όλων των κρατών. Σε όλες τις θάλασσες και τα λιμάνια της Ελλάδας. Σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της υδρογείου. 8 / 20Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει: Κάθε πλοίο που ψαρεύει. Κάθε πλοίο που ψαρεύει με δίχτυα ορμιές, συρτή, γρύτττο ή άλλη αλιευτική συσκευή, η οποία περιορίζει την ικανότητα χειρισμών / ελιγμών του. Κάθε πλοίο που ψαρεύει επαγγελματικό ή ερασιτεχνικό. 9 / 20Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν: Σε κάθε περίπτωση. Από τη δύση μέχρι την ανατολή του ήλιου, καθώς και στις περιπτώσεις περιορισμένης ορατότητας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μόνο κατά τη νύχτα. 10 / 20Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει: Ότι ένα πλοίο έχει προσδέσει στην ακτή. Ότι ένα πλοίο έχει ποντίσει (φουντάρει) στο βυθό την άγκυρα ή τις άγκυρες του και παραμένει ακίνητο. Ότι ένα πλοίο έχει προσαράξει. 11 / 20Ο εφίστιος φανός είναι: Λευκό φανάρι πάνω στον ιστό (άλμπουρο) του πλοίου που φωτίζει 135° μοιρών. Λευκό φανάρι πάνω στον ιστό (άλμπουρο) του πλοίου και φωτίζει τόξο του ορίζοντα 225° μοιρών, τοποθετούμενο έτσι ώστε να καλύπτει τομέα 112,5° μοιρών δεξιά και αριστερά της διαμήκους κεντρικής γραμμής, (πλώρης – πρύμνης) του πλοίου. Λευκό φανάρι πάνω στον ιστό (άλμπουρο) του πλοίου που φωτίζει 360° μοίρες, ώστε να καλύπτει 180" μοίρες δεξιά και αριστερά της πλώρης. 12 / 20Το ψαροντουφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται: Έξω από το λιμάνι του Πειραιά. Στις πλαζ του Πειραιά. Από την Πειραϊκή Χερσόνησο κι έως το 42 χιλ. Πειραιά Σουνίου. 13 / 20Πορτολάνα είναι: Ναυτικός χάρτης μεγάλης κλίμακας που απεικονίζει μια μεγάλη θαλάσσια περιοχή. Απόσπασμα ναυτικού χάρτη υπό μεγάλη κλιμακα που απεικονίζει με μεγάλες λεπτομέρειες, λιμένες αρμούς και λιμενίσκους. Απόσπασμα ναυτικού χάρτη υπό μικρή κλίμακα. 14 / 20Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει: Μόνο τις διατάξεις του (Δ.Κ.Α.Σ.) που εφαρμόζονται στη χώρα του. Μόνο τους ειδικούς κανονισμούς που εφαρμόζονται σ’ όλα τα κράτη. Τις διατάξεις του Δ.Κ.Α.Σ. και να τους εφαρμόζει, καθώς και τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα μας για την κίνηση των ταχύπλοων σκαφών. που εφαρμόζονται σ’ όλα τα κράτη. 15 / 20Που δεν συνιστάται αγκυροβολούμε; Σε αμμώδη βυθό. Σε βραχώδη βυθό. Σε λασπώδη βυθό. 16 / 20Βάθος είναι: Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας έως το πυθμένα. Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας έως την τρόπιδα του σκάφους. Κανένα από τα παραπάνω. 17 / 20Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι: Πολύ ταραγμένη. Πολύ κυματώδης. Κυματώδης. 18 / 20Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύχτα: Ένα λευκό περίβλεπτο φανό σε κάθε περίπτωση. Δύο εφιστίους φανούς έναν στη πλώρη κι έναν στη πρύμνη όταν το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα. Έναν λευκό περίβλεπτο φανό στη πλώρη κι αν το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα και δεύτερο λευκό περίβλεπτο στη πρύμνη. 19 / 20Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι: 1,25-2. 1,25-2,5. 2,5-4. 20 / 20Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά: Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας. Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά. Ανάβοντας ένα κόκκινο φως. Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα… Παρακαλώ περιμένετε για το αποτέλεσμα…Your score isThe average score is 80% Επανεκκινήστε το quiz Στείλετε τα σχόλιά σας