Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

Report a question

You cannot submit an empty report. Please add some details.
0%

Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

1 / 20

Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

2 / 20

Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

3 / 20

Φανός κορώνης είναι:

4 / 20

Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

5 / 20

Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

6 / 20

Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:

7 / 20

Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:

8 / 20

Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

9 / 20

Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

10 / 20

Το ψαροντουφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:

11 / 20

Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

12 / 20

Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:

13 / 20

Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

14 / 20

Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

15 / 20

Πορτολάνα είναι:

16 / 20

Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:

17 / 20

Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:

18 / 20

Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας;

19 / 20

Πέντε βραχείς συριγμοί σημαίνουν:

20 / 20

Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:

Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα…
Παρακαλώ περιμένετε για το αποτέλεσμα…

Your score is

The average score is 80%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *