Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

Report a question

You cannot submit an empty report. Please add some details.
0%

Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

1 / 20

Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

2 / 20

Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι – γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:

3 / 20

Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν σκιέρς

4 / 20

Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:

5 / 20

Τρεις βραχείς συριγμοί σημαίνουν:

6 / 20

Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:

7 / 20

Πορτολάνα είναι:

8 / 20

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

9 / 20

Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

10 / 20

Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

11 / 20

Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:

12 / 20

Που δεν συνιστάται αγκυροβολούμε;

13 / 20

Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

14 / 20

Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

15 / 20

Φανός κορώνης είναι:

16 / 20

Πέντε βραχείς συριγμοί σημαίνουν:

17 / 20

Ο όρος προσαραγμένο πλοίο σημαίνει:

18 / 20

Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:

19 / 20

Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

20 / 20

Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:

Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα…
Παρακαλώ περιμένετε για το αποτέλεσμα…

Your score is

The average score is 80%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *