Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

Report a question

You cannot submit an empty report. Please add some details.
0%

Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

1 / 20

Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

2 / 20

Ο εφίστιος φανός είναι:

3 / 20

Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

4 / 20

Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς την νύχτα:

5 / 20

Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

6 / 20

Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

7 / 20

Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

8 / 20

Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

9 / 20

Σορόκος είναι άνεμος:

10 / 20

Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:

11 / 20

Ένα αλιευτικά πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:

12 / 20

Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

13 / 20

Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

14 / 20

Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

15 / 20

Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

16 / 20

Που μετριέται η απόσταση:

17 / 20

Φανός ρυμούλκησης είναι:

18 / 20

Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:

19 / 20

Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι:

20 / 20

Ο όρος εν Πλω σημαίνει:

Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα…
Παρακαλώ περιμένετε για το αποτέλεσμα…

Your score is

The average score is 82%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *