Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

Report a question

You cannot submit an empty report. Please add some details.
0%

Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους

1 / 20

Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

2 / 20

Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

3 / 20

Πορτολάνα είναι:

4 / 20

Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:

5 / 20

Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:

6 / 20

Περίβλεπτος φανός είναι:

7 / 20

Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:

8 / 20

Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:

9 / 20

Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

10 / 20

Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

11 / 20

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

12 / 20

Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

13 / 20

Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

14 / 20

Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν σκιέρς

15 / 20

Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:

16 / 20

Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

17 / 20

Η εκτόξευση /πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γινετε:

18 / 20

Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

19 / 20

Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

20 / 20

Πέντε βραχείς συριγμοί σημαίνουν:

Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα…
Παρακαλώ περιμένετε για το αποτέλεσμα…

Your score is

The average score is 86%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *