Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους Posted on September 1, 2023September 1, 2023 by Dolphins Admin Report a question What’s wrong with this question?You cannot submit an empty report. Please add some details. 0% Χειριστής Ταχυπλόου Σκάφους 1 / 20Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν: Να φροντίζουν για την επιθεώρηση των σκαφών τους σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Να φροντίζουν μόνο για την εξωτερική εμφάνιση των σκαφών τους. Να φροντίζουν τα σκάφη τους μόνο όταν αυτοί νομίσουν ότι επιβάλλεται. 2 / 20Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας: Σε περίβλεπτο σημείο, μια μαύρη σφαίρα. Σε περίβλεπτο σημείο της πλώρης μια μαύρη σφαίρα. Σε περίβλεπτο σημείο της πλώρης έναν μαύρα ρόμβο. 3 / 20Πορτολάνα είναι: Ναυτικός χάρτης μεγάλης κλίμακας που απεικονίζει μια μεγάλη θαλάσσια περιοχή. Απόσπασμα ναυτικού χάρτη υπό μεγάλη κλιμακα που απεικονίζει με μεγάλες λεπτομέρειες, λιμένες αρμούς και λιμενίσκους. Απόσπασμα ναυτικού χάρτη υπό μικρή κλίμακα. 4 / 20Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται: Ίσως είναι σίγουρος. Υπάρχει. Δεν υπάρχει. 5 / 20Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως: Η περιοχή χαρακτηρίζεται ως επικίνδυνη. Η περιοχή χαρακτηρίζεται ως ακίνδυνη. Η περιοχή έχει ρεύματα. 6 / 20Περίβλεπτος φανός είναι: Λευκός φανός 180° μοιρών. Κόκκινος φανός 360° μοιρών. Φανός ορατός από όλα τα σημεία του ορίζοντα (φωτίζει δηλ. το τόξο 360° μοιρών). Το χρώμα του εξαρτάται από την κατάσταση του πλοίου που θέλει να επισημάνει. 7 / 20Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει: Ένα μαύρο ρόμβο σε κάθε περίπτωση. Ένα μαύρο ρόμβο σε περίβλεπτο σημείο, μόνο αν το μήκος του ρυμούλκιου υπερβαίνει τα 200 μέτρα. Ένα μαύρα ρόμβο σε περίβλεπτο σημεία μόνο αν το μήκος του ρυμούλκιου είναι κάτω από 200 μέτρα 8 / 20Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία: Ακυβέρνητου πλοίου, πλοίου περιορισμένης ικανότητας χειρισμών. Πλοίου περιορισμένης ικανότητας χειρισμών, ιστιοφόρου, ακυβέρνητου. Ιστιοφόρου. 9 / 20Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει: Εφόσον απαιτείται ελαττώνει ταχύτητα έτσι ώστε το σκάφος να πλέει ασφαλώς και να μην μπαίνουν νερά σε αυτό. Συνεχίζει το ταξίδι του. Αυξάνει στο μέγιστο την ταχύτητα για το πλησιέστερο όρμο. 10 / 20Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν: Να επιτρέπουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άτομα που δεν έχουν άδεια χειριστή, αλλά επιβαίνουν και οι ίδιοι στο σκάφος. Να απαγορεύουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άτομα που έχουν μεν άδεια, αλλά βρίσκονται υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών. Να απαγορεύουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άλλους. 11 / 20Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν: Να απαγορεύουν την επιβίβαση ατόμων που δεν γνωρίζουν κολύμβηση ή ατόμων που βρίσκονται υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών. Να επιτρέπουν την επιβίβαση ατόμων που δεν γνωρίζουν κολύμβηση αλλά φορούν ατομικά σωσίβια. Να επιτρέπουν την επιβίβαση ατόμων που βρίσκονται υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών εφόσον είναι προσδεμένοι στις θέσεις τους. 12 / 20Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά: Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας. Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά. Ανάβοντας ένα κόκκινο φως. 13 / 20Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα: Δύο κόκκινους φανούς ορατούς σ’ όλο τον ορίζοντα και σε κατακόρυφη γραμμή κι έναν εφιστιο. Δύο κόκκινους φανούς ορατούς σ’ όλο τον ορίζοντα και σε κατακόρυφη γραμμή, κι εφόσον παρασύρεται από κυματισμό και τους πλευρικούς. Δύο κόκκινους φανούς ορατούς σ’ όλο τον ορίζοντα και σε κατακόρυφη γραμμή κι εφόσον παρασύρεται από κυματισμό τους πλευρικούς φανούς και τον φανό κορώνης. 14 / 20Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν σκιέρς Διατηρούμε απόσπαση ασφαλείας τόσο από τους σκιέρς όσο κι από τα σκάφη που προπορεύονται. Πλέουμε πίσω από τους σκιέρς και πάνω στα απόνερα τους. Πλέουμε δίπλα στους σκιέρς. 15 / 20Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι: Από 15 ημέρες έως 3 μήνες. Από ένα μήνα έως 12 μήνες. Οριστική αφαίρεση διπλώματος. 16 / 20Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει: Σε όλη την Ελλάδα. Σε όλα τα κράτη της υδρογείου. Τόσο στην ανοικτή θάλασσα όσο και στα ύδατα που συγκοινωνούν με αυτήν. 17 / 20Η εκτόξευση /πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γινετε: Μετά από ώριμη σκέψη και σωστή εκτίμηση της κατάστασης του κινδύνου. Για να δείξουμε ότι υπάρχει κάποιο χαρμόσυνο γεγονός. Για να δείξουμε σε φιλικό σκάφος ότι η περιοχή έχει πολλά ψάρια. 18 / 20Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει: Έναν εφίστιο φανό, τους πλευρικούς φανούς και την κορώνη. Ένα περίβλεπτο λευκό φανό τους πλευρικούς και το φανό κορώνης. Δύο εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς και το φανό κορώνης. 19 / 20Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service): Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση (5) μηνών. Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση (6) μηνών. Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση (3) μηνών. 20 / 20Πέντε βραχείς συριγμοί σημαίνουν: Χειρίζω ανάποδα. Στρέφω δεξιά. Εκφράζω αμφιβολίες για τους χειρισμούς που κάνει άλλο πλοίο και περιμένω να εκδηλώσει τις προθέσεις του. Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα… Παρακαλώ περιμένετε για το αποτέλεσμα…Your score isThe average score is 86% Επανεκκινήστε το quiz Στείλετε τα σχόλιά σας